Monday 27 May 2013

my bestiee kawen..



salam allz!

org lain kawen aku y trlebey excited...of coz....die la antare kawan baik aku...tp xdapat nk pegi mase wedding die...teramatlah sdey.....coz dgn perut boyot ni....amatla mustahil...tggu mase ni...kang terberanak kang...ha...sape nk jawab tu....heheheh...semoge die bahgia hgga syurga...aminnnn...be a good wife....redha suami redha Allah ke atas kite....peringatan pade diri sendiri jugekk ni...adoi...ok xblh derhake!semoga bahgia k....fren 4 ever,,,,

cantik vs godges fren..
.semoge bahgia...sgt sepadan n cantik sgt ko.....sedey gile x dapat attend wedding ko..
.doakan ko bahgia hgga ahir hayat n smpai syurga Allah...amin ya rabb!

mase akad nikah die...pic ni aku copy dr akaun fb member lain...lain muke ko beb!heheehhe..time ni mesti ko nebes giler kan?heheheh...
kepak kepong kepak kepong...(bunyi kompang la konon2)...bagai pinang di belah2...theheheheeh(*^_^*)

ko tau betape jelesnye aku dengan ko....aku pon tringin tau nak lalu bawah pedang bagai!hehehe....anyway dear...wish u bahgia hingga ahir hayat....cepat2 dapat baby tau....=)


sekian...


No comments: