Friday 11 October 2013

:: dulu vs sekarang... ::

assalamualaikum....
kalau dulu...aku serius x tau ape fungsi blog ni...sampai satu hari adik ipar aku duk citer yang die sekarang da ade blog...erkkk???blog?serius aku x tau ape tu blog....sampai la satu saat aku duk godek-godek die punye blog....aku siap gelak...sebab...die masak tempe sayur kobis die cerita dalam blog!aku siap cakap kat die....awk masak tempe n kobis pon citer dalam blog?sambil aku gelak-gelak...die jawab...
"eh x boleh cakap macam tu...memang macam tu la...kita boleh tulis ape je la...ikut suke ati kite..."aku still x paham....lepas tu aku bace lagi...die update pasal rumah die masuk pencuri....n segala bagai die duk padat dalam blog die....bile aku bace n bace...tibe-tibe rase macam tertarik nak create blog sendiri...tapi...mase mule-mule ade blog aku still macam blurrr lagi nak update ape...terpikir-pikir...eh boleh ke update ni..xpe ke....macam-macam persoalan lagi......blog cantik ke x belakang kire...sebab tangan aku memang x kretip bab2 macam ni...hihihi.....creat blog tahun 2012....tahun 2012 cume 3 yang aku update....sadis kan....tapi bile lame kelamaan....duk bace blog orang..sane sini....baru la...aku paham sekarang....kite boleh kongsi ape sahaje dalam blog!everything....tentang our journey.....pasal family n anak-anak....ape yang kite buat....ape yang berlaku dalam urusan seharian....kadang-kadang jadi seronok...bile bace-bace balik ape yang kite tulis...bace blog-blog member yang lain....seronok....suke tengok blog diorang yang cantik-cantik tu!hehehe....suke kalau ade yang sudi nak jadi member....walau followers x seberape....aku happy....aku happy tulis n kongsi segala bagai dalam blog ni...aku happy bile bace balik ape yang aku tulis.....sebab tu la aku beri name blog ni...."coretanku inspirasiku"
ape yang aku tulis...semua datang dari diri aku sendiri.....n akan menjadi kenangan tuk aku....^____^...kenangan di hari tua gitu...hikhikhik>____<...


sekian.....

No comments: