Tuesday, 31 December 2013

:: welcome 2014 ::

assalamualaikum...

diam x diam...da nak masuk tahun 2014! sekejap betul mase berlalu..azam baru...semangat baru...anak baru..eh3? macam awal lagi je nak bagi dina adik!hehehehe tapi kalau da rezeki...alhamdulillah..anak tu rezeki.....abang haqim pon dah nak masuk skolah tahun depan! huhuhu...betul ke ni...boleh ke ni...ni la yang bermain-main kat kepala mummy n aboh ...da besar anak mummy...da 4 tahun rupenye....(kalau ikut tahun 4 tahun la...kalu di kira bulan...baru 3tahun 4 bulan) ^_^

 ni la tadika abg haqim! ok baju warne pink gitu...
macam comel je....hikhikhik...(sumber : tadika ilmuwan)

kalau ikutkan macam awal je nak antar die skolah...dengan die yang x boleh rimas tu...yang x boleh panas....yang makan kena pantang...( sebab aqim ni ade penyakit exzema) so hari-hari kena bawak bekal untuk die...xpe anak...kite cube dulu k seminggu...harap-harap boleh la hendaknye....kalau x boleh...kite berlajar kat rumah la...mummy pon kna kurangkan berblog n tumpukan pade die la...

aku pon da siapkan peralatan die nak sekolah ni...everyting nak baru...beg baru...alat tulis baru...baju di sediakn oleh pihak tadika....mummy excited! die yang pilih sendiri pensil colour die...buku die...alatan pensil die....walaupon sebenarnye kalau x beli pon xpe....mase bayar yuran pendaftaran semuanye complete die bagi...termasuk alat tulis...tapi saje...suke je anak nak sekolah kan...walaupon terase agak membazir...=,=

ok anak...selamat maju jaya....mummy excited ok! x sabar nak antar die pegi sekolah...

sekian.....=)





6 comments:

Atiqah Wadiah said...

bestnyer dpt mummy mcm ni..blh pilih nk beli apa utk ke sekolah...weee :)

syiela said...

alhamdulillah dah sekolah.. excitedkan anak nk sekolah :)

Shafiee Aiman said...

gambate kudasai!!!!
~pn supik~

❤Kamsiah❤ said...

cantiknya kaler..warna warni...

Norhasniza Khalid said...

teruja tengok anak-anak dah masuk sekolah ni, sekejap je masa berlalu..

czueka zulaikha said...

kanak-kanak berdiri kat pagar tu melambai mak ayah ke :P