Wednesday 16 September 2015

kek coklat kukus

assalamualaikum..

sejak akhir2 ni memang banyak pon karangan dalam blog ni aku karang....bukan hari-hari..auto publish..so xde lah blog ni kesuraman je memanjang..huhu...baru ni dekat rumah akak aku ade gudang thailand baru bukak...selalu je die bukak...and memang selalu je aku memunculkan muka kat situ...kadang xde ape pon yang di cari nya...saje suke-suke..

baru ni terjebak membeli periuk kukus...walau pon dah ade satu yang mak mertua punye...tapi beli lagi..tapi yang ni kecil sizenye..ngam2 la loyang aku masuk...konon2 ade jugak trpikir senang nak mengukus makanan amsyar..kononnye lah...alasannnnnn

periuk kukus baru..mood pon berkobar2 la memngukus..aku beli 28 ringgit je periuk kukus tu..murah ya amat...da lame x makan so terhasillah kek kukus coklat..kebetulanye semalam tu birthday suami...memang xde sambutan hari jadi pon..cume ingatan doa tulus ikhlas je untukmu suami..hehehe..semoga bahagia selalu..di berikan kesihatan yang baik hemsem selalu di mata kami...kita bercinta hingga syurga allah suami..in shaa Allah..amin amin amin....hadiah pon die reward sendiri je pada diri sendiri...dengan beli motor baru...walaupon aku tau naseb motor tu nanti akan sekung di dalam stor jugak akhirnya..sadis...hukhukhuk.xpelah suami..ape yang membahagiakan abg..



taraaa..ni lah die hasil beli periuk kukus thai beharga 28 hinggit tu...periuk kukus xpenting harganya..tapi skill mengkus tu yang penting..muhahahaha...;D  tersangat sedap...xpe sediri puji sendiri makan...#anaksoleh aqim yang xboleh makan tu pon mommy curi2 bagi...flare xpe kita muhasabah balik isi cream n topup dalaman mane yang patut...hihi


sekian...:)

p/s : resepi aku pernah kongsikan dulu..nak bagi link..tapi malas nak cari...thehehehe

No comments: