Monday 7 October 2013

::telekung lycra yang selesa...::

assalamualaikum...
wa,...tajuk entry aku memang selalunye formal ala-ala skema gitu...hikhikhik...serius aku cakap...aku memang x boleh jumpe dengan adik ipar aku yang sorang ni....n kalau jumpe mesti ade je die nak niage ngan aku....produk muke la...cream sapu la...n yang terbaru telekung lycra yang serius sangat-sangat best di pakai ni...die tau-tau je yang aku ni memang jenis memang gile membeli....kadang-kadang sampai x terpakai...tapi telekung ni aku suke n memang pakai sangat...sejuk x panas n sangat selesa...yang paling aku suke tentang telekung ni.salah satunye sebab telekung ni sangat la labuh...so pade yang tinggi2 tu...xpayah risau lagi....nampak kaki la...terangkat sane sini...;)sebab jenis kainnye jatuh...jom intai antara koleksi warna yang ado...^____^








ini antara contoh warne yang ade...ade banyak lagi...di pendekkan crite korang boleh terus tengok kat sini...boleh tanye direct pade owner die merangkak my Sil....(^_^)barang baik..haruslah di kongsi bersama...hikhikhik....

HARGA : RM90 N FREE POSTAGE!!  ;)

sekian..


No comments: