Saturday 10 May 2014

:: happy mothers day ::

assalamulaikum...

5 hari xupdate blog..but still tinjau blog kengkawan..jari runcing ni kalo menaip memang akan makan mase...jap hubby paggil la..anak panggil la...baby nangis la...waste time kat situ...pastu aku pon x jd menaip..tgk balik simpan dalam draft da berderet2....nak sambung menulis malas.....kekdahnye yang terbaik...delete n delete...

aku suke membebel banyak-banyak n lupe tujuan aku menulis...baru ni aku update blog mimpikannya lagi..mood pon macam sedey...sedey sangat...aku bukan x pernah kehilangan...mak aku meninggal umor aku 8 tahun...kecik lagi...tapi yela...mase tu bawah umor...so hadap kehidupan still dengan warna warni....sebab hidup mase tu dengan wan...sebab mak selalu teman ayah meniaga...so life mase tu wan yang banyak uruskan....tapi kehilangan wan..aku terase...terase lebih dari kehilangan mak...

but i love my mom..tanpa die aku tiade di sini....die yang melahirkan aku....aku tahu betape getirnye seorang mak membawe perot selame sembilan bulan...pegi dapor bawak perot...masok bilik air bawak perot boyot....tido kalih kiri kanan sebab xselesa perot semakin membesar...aku lalui semua tu...jadi aku tau betape jerihnye melalui semua tu....only u mom! i love u...

kalau orang kate sambot hari ibu tu x boleh...bagi aku...terpulang bagi pendapat masing2...kalu kite menyambut mothers day akan sebab2 yang tertentu...tu yang salah...bagi aku...mothers day...everyday pon mothers day...x salah meraikan....meraikan mak kite...orang yang kite sayang...xde kaitan dengan agame lain..or ape sahaje....;)

so happy mothers day...to all mother in the world...me too^_^ tadi keluar dengan haqim...aqim nampak kek...die mintak nak beli kek...kebetulan kek tu ade tag mothers day...sweet gitu....mommy tanye die...aqim blanje mommy ke? iye die jawab...hehehe.....pakai duit aqim? iye die jawab...siap raba poket nak beli kek mothers day tu...haha! alih-alih mommy yang bayar...tapi mommy anggap aqim yang beli....boleh x macam tu?

die xsabar nak bukak...seolah macam kek tu die yang punye...alahai anak...sejak doktor sahkan die boleh makan telor..so secare otometik boleh makan kek...asik mintak nak makan telor je....mommy pon lega...nanti ade mase aku story kenape aqim boleh makan telor n sejak bile bile boleh makan telor..ok.

abah balik die sibuk tunjuk kek...xsabar nak tiup lilin...hehehe...da jadi lain da ni...macam hepi beday to u aqim la plak...walaupon niat asal nak sambot mothers day...hikhikhik....

tara...happy mothers day...
..oreo kek...sedap...;)

~ saye bangga menjadi seorang mommy...;) 

sekian....

11 comments:

Cik Puan said...

selamat hari ibu kak ct..

Unknown said...

tq cik;)

Unknown said...

tq cik;)

cik lisa said...

selamat hari mama, kak. hehe

Nuratikah Azanan said...

Selamat Hari Ibu ...
Sedapnya kek oreo tuu..
XD

Sally Samsaiman said...

you too my dear! happy mothers day! :)

Izzati Amira said...

selamat hari ibu. besaunyaa kek.. heee

Mrs Hafidz'joo'Din said...

hahaha aqem tkde wet nak beli kek..takpela duit momy duet aqem jugakkkk..hihi

Niesa said...

selamat hari ibu kak!xpeee..hari2 hari ibu kan..heee.. ^.^

Anonymous said...

selamat hari ibu ct :p

Sal Bee Yah said...

selamat hari ibu Ct.hari-hari pun hari ibu sebenarnya.. :)