Monday 13 October 2014

no tittle

assalamualaikum...

huarrgghh....menahan kantuk...lame sgt x berblog...x berblogwalking....sejak kerja yang hampir fulltime dengan suami....blog pon terabai....traffic blog...jgn cakap...merundum...dulu mcm suam-suam kuku je di jenguk...sekarang...memang x la...kalu tuan blog malas macam aku ni...-,-" sekarang plak tengah sibuk nak kenduri kawen my brother...yang laz ni...keje lagi...so secare otomatiknye berganda kuasa 50 ke sibukan aku....;)

arini baru ade mase...nak up entry yang x bertajuk ni...pon sekadar menulis tanpa point yang penting...sekadar berkongsi cerita...blog da berubah? hehehe....memang aku ni manusia yang x suke sesuatu bnde tu lame2...cepat boring....so aku menggatalkan tangan mengedit sendiri...tidaklah sehebat orang lain...sebab macam susah je kan nak main coding2 nih...

sebenarnye ade benda penting yang nak di kongsikan...nanti ade mase aku menulis kembali....sekarang time to blogwalking...ade mase nak join mane2 GA yang ade....;) mood blog ni kalu datang x boleh di halang...bile hilang....alahai...bersawang la alamatnye....

akhir kate...happy life....no stress...just go with the flow.....:)

ppppffffffffffftttttttttttt

keboringan n kebosanan...alhai comel btul baby ni....hikhikhik...



sekian..

1 comment:

Iola said...
This comment has been removed by a blog administrator.