Friday, 14 November 2014

cream puff..

assalamualaikum...

salam hari jumaat da kiter...kejap je..rase baru isnin...tup tup da jumaat...arini pepagi bute aku da mengidupkan suis oven..tekak teringin betul nak makan cream puff...x pernah buat ok..pestime...tapi mulot nak makan punye pasal...kitak gagahkan la jugak membuatnye....xde resepi sebab dengar adik ipar cakap pakai mulot...salin sikit2...hehehe..


tara..ni lah hasilnya....xde step by step...sebab mak bukan chef..hehehe...isi die biase kalo resepi biase yang aku tengok...dorang letak kastard je...tapi di sebabkan buat tuk makan tekak sendiri...aku tambah jagung dalam tin tu..bagi die rase lemak manis jagung....isinya aku letak sebanyak yang muat...sebab aku ulang lagi skali..tuk makan tekak sendiri...hehehehe
yang terharu bile kite buat ade je mulot lain selera tumpang makan....abg haqim sampai berbelas ketoi die makan..dekna 5 ketoi..sesuai la dengan perot die yang kecik tu..hehe...
ok boleh buat lagi..resepi sangat lah senang...nanti korang pi google sendiri yekk...;)

sekian...^_^

3 comments:

cik belbel said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mrs Hafidz'joo'Din said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mar Mansor said...
This comment has been removed by a blog administrator.