Thursday 19 December 2013

:: ape yang perlu ade pade seorang blogger::

assalamualaikum...

wa...bravo! panjang kebenor tajuk aku harini...ni kisah aku yang xde keje....so buat la entry merapu...dan berharap dalam hati ade la yang sudi bace....ngeh4!

dekat setahun ni....ade la dalam 4 bulan ni yang aku betul2 seriusnye...ber blog...menghapdate entry yang tah pape....dengan harapan ade yang sudi membace...pade yang membace...tq 4 reading! aku menghargai...to all follower yang sudi memfollowkan diri jugek...tq diucapkan....

RAJIN..yes tu la sebenarnye yang perlu ade pade diri seorang blogger...rajin memhapdate entry...even dalam seminggu tu....3 entry pon da kire ok....x tau nak cerite ape? ape la kisah...pegi pasar malam pon boleh tau buat entry....jangan lupe amik gambar kebab sekeping dua...taruk dalam entry...kire ok la tu....haha!sengal....
RAJIN....memblogwalking ke blog-blog member...juz say hai pon da kire ok....malas nak komen entry...ape la susahnye...g jela sape kat chat box dorang...say hai...nak lagi best.....menabung sikit kat situ....kan secare tidak langsung dapat pahale...so easy...
PERAMAH...tu perlu ade la...wajib....orang dah say hai...n sudi follow....jangan la wat sombong lak kan...g la jadi peramah...follow n tegur balik..xrugi ape pon....

itu sahaje yang aku nak hapdate.....pade yang sependapat ngan aku tu...give me five! =P
lain orang lain carenye....
tq ye dear frend...^_^


sekian....


No comments: