Friday, 2 May 2014

:: anniversary ::

assalamualaikum...

baru harini nak tulis cerita ni. bukan malas tapi malu ah...anniversary je pon..nak bagitau orang jugak..hehehe xsangka..diam x diam da masuk tahun yang ke lima..alhamdulillah...semoga diberikan jodoh yang panjang...n zuriat yang bertambah.. hikhikhik...tapi hold dulu bab zuriat..nak tumpukan pade dina..awal lagi nak ade adiknye haih!

perkenalan singkat..3 bulan kenal n suami ajak kawen! bunyi macam gatal sangat kan...bukan gatal..jodoh tu kan rahsia Allah..;) 7 bulan kemudian kami kawen...very the simple je perkahwinan kami..alhamdulillah...yang penting x melupakan adat..bertunang sejam sebelom akad nikah.. n terus akad...tanggal 24.04.2014....

di kurniakan sepasang anak...syukur dengan aturan hidup ini..dalam perkahwinan ni satu je....sabar..tu yang paling penting..tapi tadi aku baru kena komplain..die cakap aku sekarang makin kuat membebel! haih...x boleh jadi ni..da 5 tahun kawen kawen baru nampak aku kuat membebel ;p aku x amik ati langsung ok! die kenal aku. n aku memang banyak cakap.. n aku boleh pengsan kalo x cakap banyak. hehe

review kenangan mase mule berdua dulu..
hehe...saje..gatai!
fraser hill..xde ape kat sini...juz tengok kude....x sampai seharian da ajak turun..agak boring sikit...
ni lima tahun lepas punye cerita...sekarang xtau ape yang menarik kat sane..;)
ah manis rase mengimbau kenangan lalu...huahua

ni kat colmar...pon tompatnye sojuk aih!
;P


wa...saje je tepek mase kami idup berdua lagi...mase ni juz enjoy life..hidup berdua....jaln-jalan saje...
bukit tinggi...genting n fraser hill! ok baru perasan semuanye tempat sejok.. kahkahkah
mood honeymoon tu..haruslah tempat yang nyaman gitu... ;P senang sebab kat pahang banyak tempat2 yang macam ni...genting cameron fraser hill n bukit tinggi..

happy anniversary to us...;)
to husband...tq sudi menjadi pelindung hidup ini...
melengkapi hidup ini...walau beribu rintangan...
tq 4 everything...;')

p/s : doakan moga jodoh kami kekal hingga akhir hayat kami ye...mekasih..love all...tq ;)
sekian..




6 comments:

Anizz Annisa said...

sweet..eppy anniversary sis.. :)

Naniey Jemiey said...

hepi anniversary sis!!!

Aefa Aerisya said...

happy anniversary sis! :D lama tak singgah sini :D

Cik Puan said...

Happy anniversary kak ct..semoga brkenalan sampai ke syurga

Siara Elina said...

so sweettttt heheheheheheh tahniahhh kak =) hehehehe may Allah blesss... =) jeles ><

Niesa said...

pewiitttt!happy anniversary kak..semoga berkekalan till jannah..