Thursday, 13 March 2014

:: cool fever terlebih penyerapan::

Assalamualikum...
Semoga hari ni lebih baik dari semalam..lebih baik dari dari hari sebelumnye...#pray4mh370..semoga Allah berikan petunjuk...amin....kuasa Allah terbatas dek permikiran manusia....hentikan spekulasi yang bukan-bukan....semoga keluarga mereka di berikan kekuatan....
Sekarang cuaca tersangat la panas...subhanallah...baru2 ni anak saudara demam...kesian xnak makan...sakit gigi katenye....sebenarnye ulser...tp die ingatkan sakit gigi-,-"
Besoknye abang aqim plak yang demam...die kalu demam tibe- tibe je macam tu....sampai merah2 muke....alahai kesian...naseb demam kali ni x di sertakan pakej 3 in 1.... Demam+ batuk+ selsema...juz demam je...n ade sedikit infection pade kulit...maybe tersalah makan...-,-'
Xtau lah nk buat macam mane....kalau x bagi kesian sebab die da besar...da tau sedap x sedap sesuatu makann...sabarlah...semoga di berikan kesembuhan....amin..amin..
amin...da 4 tahun exzema....
N kalau sakit satu je y mumy memang terharu.. Die akn diam...jarang sgt la nak dengar die merengek ke hape...makan mcm biase...susu ok...cume demam die akan tido lebih la...kalu dulu xpandai cakap die tido je...ni da besar da pandai cakap sakit kepale...mummy picit kepale die sambil dalam hati duk ckp...da besar anak aku!
Get well son...i love u...
Cerita aku kat ats ni memang lari dari tajuk habis...lari sangat....membebel macam- macam walhal pade asalnye aku nak cerita...kalu anak demam aku memang akan tepek cool fever...so kadang- kadang x prasan melekat dekat baju...aku pon duk basuhlah baju...nak jemur barulh perasan cool fever da melekat kat baju anak! Hasilnye...terlebih penyerapan la! Hihihi

Sayu je muke klu dmm...:')
Ni rupenye cool fever terlebih
Penyerapan....hihi


#PRAY4 MH370
#PRAY SEMOGA KEMARAU BERAKHIR
#PRAY SEMOGA JEREBU BERKURANGAN

sekian...

12 comments:

msredcheesecake said...

hasben selalu marah sy sbb suka masuk kan baju dlm washing machine tak cek...habis semua masuk sekali...hhehee...

ct aman said...

haha,,,samelah...kadang2 duit syiling...

Cik Itah@RRP said...

salam . me too..pray for MH370..btw cuaca sekarang ni memang agak panas :(

p/s isi tabung Colgate SAN :)

~ctaman~ said...

wslm...doakn smga kemarau berakhir...amin...

ctfand said...

kesiannya.... anak2 akak 2-2 baru lepas sembuh demam dan selsema... udara sekarang kurang bersih kan... sabar je lah..

Niesa said...

kesiannya habis merah2 pipi...get well soon adik... xpe kak isi entry lari dari tajuk..berkaitan jgak tu..heee

Cik Puan said...

Alahaiii...cian nye...semoga cepat sembuh...

Khairul Bariah said...

kesian nyer anak demam...sampai merah2 pipi..moga cepat sihat ye

SecretOfShaila said...

Alahai kesiannya..semoga cepat sembuh..

~ctaman~ said...

tq shaila...

Aefa Aerisya said...

alahai.. keciannye demam.. cepat smbuh ye.. nnti bawak mummy jnjalan :D

syuk shusuke said...

semoga anak cepat sembuh ya akak. kalau risau jumpa dr. pakar :)