Thursday 7 November 2013

::aisya sofea.. ::

assalamualaikum....
tamat suda love u mr arrogant....sampai nangis2 tengok...hahaha...sungguh emosi tuan tanoh kendaung ni!happy ending....eh memang la pon kan?mane ade citer nobel yang sad ending...kalau ade...aku pon x sudi membelinye! hehe... 3x bace nobel tu....punye la kau kan...xmenahan betul!

agak-agaknye bile la kan tb3 ni nak wat cerite tentang nobel aisya sofea....kan3?astro wat tayangan adam hawa...sehangat asmara...pandai tau...saje review kat channel mustika hd...bukannye semua orang tau ade channel tu! Hd bagai...termasuk aku la orang yang xde 2...tu yang dduk mengomel kat sini....hukhukhuk...kalau tb3 tu...aku sure la ramai yang ade tb3...xde astro pon ade tb3....kan3?

tapi dalam2 banyak karya...seriusly...aku paling suke sekali karya aisya sofea....n norhayati berahim.....bagi aku diorang 2 orang ni macam lagend...wa...sampai mcm gitu skali! betul la kan....terutama norhayati berahim...walaupon nobel die tebal berinci2.....aku sanggupkan jua membacenye....banyak pengajaran....konflik kekeluargaan....n bukan bersandarkan cinta semate....wa...da macam penganalisa nobel dah ko kakton!

adam hawa...kini da ade plak adam hawa 2...da grab siap2....tapi belum berkesempatan nak membacenye....sedap ke?sape da bace sile angkat tangan di depan lappy masing2... hehe...seronok bace nobel ni.... tapi en suami selalu tau cakap ha...mule la tu berangan... haha...oh sampainye ati... macam tau2 je!

Photo is loading
antara karya aisya sofea yang aku ade....ade lagi yang lain....erm macam ade orang pinjam je...
macam x cukup je... haha... penangan shasha!

Photo is loading
ni die....admire gile la aku kat si adam ni... haha...sebab tu la en suami x bagi 
bace nobel berangan la ko kak ton! sori bang...abang tetap di hati....
hehehehehe

Photo is loading
novel ni!! aku bace da 5x! entahla....romantik slow macam tu...memang aku suke tau..
romantik2 alang macam tu....

Photo is loading
yang ni antara karya norhayati berahim....tebal x usah cakap....
tapi aku suke....suke dengan pernulisannye....

Photo is loading
ni antara koleksi....dah berlapis2...anak buah siap cakap..
cu almari tu da nak rebeh...mintak yang baru....
da berlapis2 nobel....oh....hobi.....siap duk kerah anak buah duk balut nobel.......
sebab dorang kaki pinjam! haha... naseb la kalu kena balut.....

"hawa di ciptakan dari tulang rusuk adam
bukan dari kepalanya untuk di jadikan atasannya
bukan dari kaki untuk di jadikan alasannya
melainkan dari sisinya untuk di jadikan teman hidupnya
dekat pada lengan untuk dilindunginya
dan dekat di hati untuk di cintainya...."


sekian....

No comments: