Friday 29 November 2013

:: johan as'ari bakal kahwin lana nordin ::

assalamualaikum...

aku bukan blogger tentang gosip2 artis...jauh sangat tau nak di bandingkan dengan si beautifulnara tu...hohoho...tapi lately ni gempak betul ye cerite si pamela anderson malaya ni...bercinta dengan si johan juvana **aku kenal die melalui cite juvana ni la......-,-

aku bace 2 3 kali tau pasal entry ni** terserlah kebizian bodynye di situ...muehehehe....senyap sekejap kisah si rozita che wan...yang hari-hari duk tangkap gambar pra wedding...x abis2...aku bukan anti die tau..tapi kadang2 macam bosan plak kan....sape setuju angkat tangan! tapi 1 je aku sangat respect dengan body die yang persis anak dare...kalau jumpe rasenye nak jugak tanya petua2 menjage badan...hehehe*berangan x suda...

ape2 pon tahniah la ye pade si lana nordin...kite semua x sempurna...mencube menjadi lebih baik... who know satu hari nanti die berubah (^__^)

lana nordin dan johan as'ari

sekian...


No comments: