Monday 25 November 2013

:: candy crush vs Running man ::

assalamualaikum....

dua perkara dalam hidup yang orang lain suke dan aku pakse diri untuk suke!! hikhikhik... bunyik ayat macam serius bebenor haje.... tapi memang serius lol... aku da cube pakse diri.... cube dan terus mencube.... nak ikut peredaran la sangat.... tapi memang x boleh!

running man.... mak ai...yang ni... aku sanggup reminder siaran nak tengok... sebab memang x mengikuti... jadi tengok info n set reminder.... hahaha... sampai macam tu skali... sila menyampah ok! tapi memang x berkesudahan... paling lame tgok 5 minit.... dan alih siaran.... &*(*^%#E##^***.... komen aku... hehehe.. kalau orang dok kate running man tu best gile... aku xpaham ape tu running man! anak sedare aku siap tau bile running man nak datang malaysia! kalau da suke...kan....

n sekarang orang duk invite main candy crush... alahai... seperti biase... cube install cube main n uninstall semula... hihihi... sengal betul la rasenye... sesungguhnye zaman dah berlalu... tapi kalau melayan novel satu hari... yang tu aku boleh layan... ( x makan la incik suami) hikhikhik 0-0



**aku main paling lame...level 20! nyawa habis...n 
aku terus uninstall! hahaha..**

****moral of the story - sesungguhnye kite sebenarnye x boleh pakse diri kite untuk suke ape yang orang suke....dan pakse orang suke ape yang kite suke... lain orang... lain kegemarannye.... be ur self n jangan nak jadi orang lain!



sekian....

No comments: