Friday 29 November 2013

:: sitinurhaliza vs fariha irdina ::

assalamualaikum..

mak ai tajuk aku....siti nurhaliza vs my doter...ape ke hal la plak kan?? setiap kali aku ingat aku akan gelak besar-besar n luas-luas..*sila jangan ikut sebab agak tidak senonoh! muehehehe... setiap kali aku bawak dina turun jumpe oyang die.... oyang akan cakap macam ni... "norhaliza da turun..." hahaha!...norhaliza oyang panggil anak aku....sungguh jauh panggang betul... aku mencari2 di mane kah titik persamaan itu....

sekarang aku nak korang cari...di manakah....persamaan yang oyang cakapkan itu.... hehehe....kalau teka betul...aku blanje topup rm5...amacam....?? ala-ala contest x brape nak contes la ni....hehehe....

tapi yang pasti persamaan nyata aku dan siti nurhaliza....yang kami berdua adalah orang Pahang...dan pangkal nama kami SITI...hehehehe.....



#siapa yang teka cepat n tepat...akan menerima topup sebanyak rm 5 sahaja.....#
hehehehehehe

sekian....



No comments: