Thursday 7 November 2013

::chibi maruko chan! ::

assalamualaikum...
ha....bagi penggemar kartun...mesti tau crite ni...thehehe....aku memang jarang sangat tau bagi haqim tengok ceria...sebab kadang-kadang banyak sangat criter2 nyanyian kanak-kanak....menari la....tapi ultraman n aqim memang x boleh di pisahkan...so alih2 jugak la siaran ke siaran ceria....611 tu..
tibe2 satu ari...aku dengar aqim nyanyi! ##udada udada udadadauuuu....##  hahaha...aku terus gelak tengok die...pengaruh dari maruko yang comel n klako tu...
tapi kartun ni pengaruh x baik jugak tau....sebab maruko ni pade pengamatan aku memang seorang yang sangat lah cuai...hehehe...(nampak sangat mummy skodeng juugak tumpang tengok kartun aqim!)
n satu lagi kartun yang aku x brape bagi aqim tengok....Hagemaru...!! srius hagemaru suke tau bukak seluar depan orang tayang bon*** die...hihi...n family yang sangat lah kedekot! ..sangat2 pengaruh yang x baik...
aku lagi prefer bagi die bukak kartun disney junior...banyak pengajaran dari kartun yang ade...contohnya doc mcstuffins....kisah seorang Dr alat permainan....mickey mouse club house...sofia n the first n macam2 lagi...ade moral value tau story2 die....
##nampak sangat la mummy memang tumpang tengok kartun2 haqim....haha!##

ha ni la maruko...udada udada!hehehe...comel..

ha yang ni mummy x payah cakapla kot...ai hagemaru...n family2 die yang kedekot tu...
hahaha




antara kartun-kartun haqim....kadang-kadang kite kena pantau jugak tau kartun yang anak-anak kite tonton...kadang-kadang bagi aku ada kartun yang x sesuai dengan umor diorang....yang terlalu ganas...yang suke cakap merepek2...takot anak-anak terpengaruh...** ni pendapat aku lah....**
terpulang kepade pendapat individu....

##mummy tulis entry sambil haqim ade kat sebelah...tibe2 die nampak sofia!arnab!hehehe....kartun feberet die la tu.....hehehhehe

sekian....

No comments: